Velkommen til Kundeservice

- hvad kan vi hjælpe med?

Support

Hvis du har brug for information og vejledning vedrørende din forbindelse eller de tilhørende tjenester, har du flere muligheder:

Kontakt os enten via mail eller telefon. Vi kan bl.a. være behjælpelig med generelle tekniske spørgsmål, vejledning vedr. opsætninger og oprettelse af fejlmeldinger

Service og fejlretning

RAH Fiberbredbånd afhjælper fejl i din forbindelse og det tilhørende udstyr på de arbejdsdage, der er angivet i højre side. Tiden angiver de timer, hvor der arbejdes. Standard er, at fejlretning foregår kl. 8-16 på hverdage.

Reaktionstid

Reaktionstid er det tidsrum, der maksimalt kan gå, fra vi registrerer din indmelding af fejlen, til vi påbegynder fejlretningen. Hvis fejlen kan rettes fra driftscentralen, er reaktionstiden selvfølgelig hurtigere, end hvis et teknikerbesøg er påkrævet.

De to typer reaktionstider er overlappende. Hvis du har en Service Standard aftale, og RAH Fiberbredbånd uden held har forsøgt at rette fejlen fra driftscentralen i 1 arbejdsdag, går der maksimalt 2 arbejdsdage, inden vores tekniker påbegynder fejlretningen hjemme hos dig.

Support- og servicebetingelser til Fiberbredbånd

Alle Waoo Fiberbredbånd produkter fra RAH Fiberbredbånd inkluderer fri support og en Service Standard aftale.

Vi lægger stor vægt på god kundeservice, så når du køber Waoo Fiberbredbånd hos os, får du altid fri support og en god serviceaftale med i prisen.

Standard serviceaftale

Telefontider

Teknisk support:

Hverdage kl. 08-21
Weekend kl. 08-20

Kundeservice:

Hverdage kl. 08-18

Service/fejlretning

Arbejdsdage- og tidspunkter:

Hverdage kl. 08-16

Reaktionstid

Fejl der rettes fra driftcentral:

1 arbejdsdag

Hvis teknikerbesøg er påkrævet:

3 arbejdsdage